Lidyammm bebeğe test yapmadılar canım bana da yapmadılar gerçi. Nasıl olsa sana ilaç veremiyoruz test yapmaya gerek yok dediler. Ama belirtilerim vardı. Koku duyum gitmişti mesela ki hala tam anlamıyla gelebilmiş değil. Bebeğimin de bizden 1 gün sonra ateşi yükseldi ama 2 gün sürdü. Tabi bana bir ömür geldi orası ayrı da. Gene de nolursa olsun eşimle odaları ayırdık, evde hep maske ile dolaştık, hatta bebeğimin ateşi olmasına rağmen ben maskeyi hiç çıkarmadım. Gece maske ile uyudum, öyle emzirdim o şekilde geçti şükür. Allahım yaşatmasın bidaha. Ama tüm aile geçirip bebeğin geçirmediği kişiler de varmış sanırım. Biz öyle olamadık malesef.