Cnnsmy canım ilaçları vermeye geldiklerinde, keşke babanızada yapılsaydı. Zorunlu olmadığı sürece yapmıyorlsr. Kayınbabam coviddi, kaynanama yapmıcaklardı kronik hasta diye kaynanam söyledi kanseri atlattım kronik hastayım diye, testi öyle yaptılar. Sizde kronik rahatsızlığım var deyin.