Muratveannesi4734 bende sizin gibi çok zayıftım 45 kiloydum. Herkes dalga geçerdi çöp gibisin kemiklerin sayiliyo diye gulerlerdi bende çok üzülürdüm:( sonra kafaya koydum araştırdım nasıl kilo alabilirim die. Internette bi yazıyla karşılaştım. Zeytinyağı içerek ayda 9 kilo aldım yazıyodu. Dikkatimi çekti okudum. Ve banada mantıklı geldi. Bende içmeye başladım. Işe yaradı. 4 ayda 14 kilo aldım görenler tanıyamadı beni. 45 kilodan. 62 kiloya kadar cikmstim. Isterseniz sizde bi deneyin. Ama sabredin. Hergun düzenli için. Ben gece yatmadan önce yarim çay bardağından azını içiyordum. Midem bulanmasın die de arkasından leblebi yiyordum. Valla 4 ay boyunca her gece içtim ve faydasını gördüm. Hakikî zeytinyağının tadını sevmedigim için yemeklerde kullandığımız ayçiçek yağından içmiştim ben. Yanı aklınızda bulunsun belki denersiniz die yazmak istedim 😊😊