hamzabebek Muratveannesi4734 anlayabiliyorum seni.diyetisyene de bekarken gitmiştim bana mesela şimdi kahvaltı yapıyorsan kahvaltidan sonra ne yiyebilirim diye düşün sofrayı kaldır hemen onu ye sürekli ne yiyebilirim diye düşün demişti.sutlu tatlı meyvesuyu fındık badem elinde olsun sürekli demişti.yani bende yiyodum ama mide açılınca daha farklı oluyo.takintili olmamaya özen göster umarim kilo alırsın
Muratveannesi4734 hamzabebek ağzım durmuyor maslalah geceye kadar ama yediklerim demeko sağlıklı değil zararlı 🙄
Zeynep11 Melekler doktora gitmedim ki, babaannem kafasına göre bi ilaç verdi pembe bi haptı 😅 şükür hala yaşıyorum
Ulkugokturk51 Muratveannesi4734 Bana aynısını dediler evlendim almadım hamile kaldım iki cocugumdada 30 ar kilo aldım ama malef hiç kalmadı kurudum gidiyorum herkes yemiyonmu diyo☹️
Muratveannesi4734 Ulkugokturk51 aynen ya artık gercekten sıkıldım bu durumda herkes acıyarak bakyor herkese cvp vermekten bunaldim
2bebeannesiii Muge123 Vermedi canım . Evlen doğum yap kilo alırsın dedi ama dediği gibi olmadı . Doğumdan sonrada virüs belası çıktı gidemedim .
Muratveannesi4734 Mavilii yaaa aslında mantıklı geldi ama ben hayatımda daha yememisim zeytinyağı yemekte olsa bile hemen anlar yemem o yemeği Allah affetsin migdem bulaniyot bide kalkıp oyle içmek zor gelir bana 🙄😬
Ulkugokturk51 Muratveannesi4734 Evet cnm aynen sanki kocanız bizi aç kıyı rahat deilmisin geciminmi kötü niye zayifsin diyenlerden bıktım istikramda bı cayvarmis herkes kukaniyomus onu dusunuyom alsammi diye
Eternity Muratveannesi4734 Tabiiki alınır, hem de güzel alınır, ayrıca bol protein alır ağırlık çalışırsanız mükemmel olur
Eternity Muratveannesi4734 Görkem Karman’ın yediği gece maması vardı, tarifi; muz, cici bebe, bol şeker, şeker yerine bal ya da ezmelerden kullanabilirsin (fındık fıstık badem ezmesi vs) her akşam istisnasız yiyordu bunu
nihanmelek Eternity şimdi niye zayıflayamayıp da sürekli kilo aldığımı öğrenmiş oldum 🤣 cicibebe ve muz ikilisine bayılırım geceleri 🤭