Muratveannesi4734 Zalimsin deneyecem bir bu kalmıştı galiba bir bunuda yapayım bir umut gene inslalah alırım teşekkürler bu arada
Muratveannesi4734 2bebeannesiii banada öyle diyorlar artık gerçekten millete cevp vermekten sıkıldım diyorlar yemek mi yok evinde niye böylesin sıkıntın mi var 🙄🙄🙄🙄
Momyyyy Muratveannesi4734 cicibebe süt muz fıstık ezmesi iyi kilo aldırıyormuş her akşam yatmadan yiyin işe yarıyormuş deneyenler var
hamzabebek Muratveannesi4734 benimde bekarligim çok zayıftı 46-47 kilolar Allah’ım hiç beğenmiyodum kendimi.spora başlamıştım akademi için o zaman da iyice zayıflarım korkusu olmuştu ama şok oldum 15 günde 3 kilo almıştım.spordan sonra hep sütlü tatlılar çikolata yemek ekmek çok aç gelip yiyodum o zaman bı aldım birde doğumdan sonra kilo vermemek için çok uğraştım şuan 64 kiloyum çok şükür umarım vermem bebeğim 6 aylık
Muratveannesi4734 hamzabebek spor benimde aklıma geldi ama diyorum iyicene zayiflicam demeki yanlış düşünüyorum ben gerçekten artık sorun değil dyorum ya yüzüm çökük durumda bedenim çok zayıf kendimi çok çirkin görüyorum bana diyorlar 15 yaşına benziyorsun evli olduğum a hata cogucum oodugna şok oluyorlar
Karakayasveet05 Muratveannesi4734 robotta bebe biskuvisi muz ceviz pekmez süt geçirin hergece yatarken için düzenli içince ayda 5lilo aldırıyor
Zeynep11 Muratveannesi4734 aynı dert bende de var 🤦♀️ şükür ben o kadar zayıf değilim ama 55 olsam yeter. En son 51 idim, deli gibi yiyorum gece dahil. Bu ay bi hevesle tartıldım 49 🤷♀️ daha çok vermişim, niye böyle oluyo anlamadım
Melekler Zeynep11 ay aynı ben emziriyprum 25 yaşındayım 50 kg her gören diyo sen hiç yemiyor Musum daha da sinir oluyorum
Muratveannesi4734 Zeynep11 bende öyle işte daha çok yedikçe daha çok azim yaptıkça daha çok kilo veryorum takmamak ta mümkün değil ben aşırı takıyorum kafama ya
Zeynep11 Melekler off bide emzirme dönemi daha çok zayıflıyodum 🤦♀️ Sadece 5 kilo istiyorum ya çok değil 😅 inanıyorum bi gün bize hafif Etli olacağız 😂
Melekler Zeynep11 ay inşallah valla bu gidişle biraz zor ama herşeyi yiyorum değerlerim de normal bazen düşüşüm acaba içim de kurt mu var parazit 😬
Japonprenses Muratveannesi4734 ayy 20 kilo fazlam var bayıla bayıla bi 10 sana bi 10 kardesime verirdim valla 😂😂 o da agliyo hicbisey bende güzel durmuyo die 20 yasinda boyu 165 kilosu 42 😂😂
Zeynep11 Melekler benim küçükken vardı ilaçla dökülmüştü🤭 şimdi yoktur herhalde. Bebeler yürümeye başlayınca daha çok zayıflıyosun peşinde koşmaktan 😅
Ulkugokturk51 Muratveannesi4734 23 yaşındayım 2 çocuk annesiyim 40 kiloyum bende almak istiyorum ama nerde ne yesem yaramıyor hamilelikte 30 kilo alıyorum çocuk 2 aylık olmadan 40 oluyorum yine😭☹️
Muratveannesi4734 Ulkugokturk51 yaaa gerçekten mi aynıyız işte ya inslalah alirz ya bana evlen dediler alırsın almadım hamile olursan kesin alırsın dediler almadım çocuk olsun emizirdikce yersin dediler gene almadım aksine verdim hep
2bebeannesiii minikbaykus Halı çok ince varla yok arası nerdeyse canım . Son 1 aydır 40 kiloyum evde tartılıyorum sağlık ocağında tartılıyorum aynı çıkıyo 🤷♀️
minikbaykus Bende 51 dim.53 oldum. Hedef atmış. İki kiloyu nasıl aldım. Sürekli biseyler yiyorum.cunku kendime baktıkça beğenmiyorum. İnat ettim. Sürekli yiyorum bu ara. Özellikle badem ve ay çekirdeği. Kavrulmamis tuzsuz.
minikbaykus Bende 51 dim.53 oldum. Hedef atmış. İki kiloyu nasıl aldım. Sürekli biseyler yiyorum.cunku kendime baktıkça beğenmiyorum. İnat ettim. Sürekli yiyorum bu ara. Özellikle badem ve ay çekirdeği. Kavrulmamis tuzsuz.