[silindi] ’ya şimdi iki doktorda devlette çalışıyor bunu diyen biraz özellerin işine geliyor demesi aklımı karıştırdı maddi olarak hiç sıkıntı değil isterse 10 bin olsun fiyatı yaptırırım ama biri şu pandemi döneminde ailesini 1 yıldır göremeyen 1 doktor kadın 2 kere korona atlattı ve dediği şey menenjitin beyin hasarını önlemek için yapılan bir asi zaten diğer türlü ateşe bağlı havalelerde çocukta hasar bırakmamak adına yapılmasını uygun gördüğüm bir aşı ama 3 doz bexsero gereksiz ve ağır onun yerine nimenrix ı oneriyorum dedi bide arkadaşımın ablası yakınız da hani yanlış bi bilgi vermez çünkü kendi yeğenlerine de aynını yapmış