Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim bir kaç doktora sorduk hepsi tek doz olan yapılsın nimenrix diğeri de aynı etkiye sahip biraz piyasa oyunu yapılıyor bu konuda özellikle özel hastanelerde dedi eski aile hekimimizde arkadaşımın ablası da doktor oda tek doz yeterli 5 ile 7 yaşında kız çocukları için siğil olmasın ilerde diye bi asi varmış özel onu yaptırsınlar yeter dediler devlet %90 koruyuculuğu olan aşıları zaten zorunlu kılıyor denildi sizlerle de paylaşmak istedim