Aliveannesiiii korkmayın yaptırın. Kötü örnekler elbette var. Biz 3.ayda yaptırdık. Yandı kafası ateşten kuzumun, ama bir gece ateş iki gün huysuzluk sürdü. İkinci dozu 5 aylıkken yaptırdık. Sadece o gece huysuzdu okadar. Elbette her bebek kendine özel. Ama olumsuz örnekler kadar olumlularda var ve aşısı böyle olan hastalığı bir düşünün