minnosizmmm Ben doktorumuza olan güvenim ile birlikte daha rahat karşılıyorum canım bu konuları çünkü daha önceki çocuğumunda doktoru aynı zamanda artık aileden biri gibi hiç sorun yaşamadık doğru yönlendirdi her zaman hatta 8 yaşındaki kızım hala takibinde bexseroyu yaptırdığımız gün rotayıda yaptı ayrıca ve hiç korkma bi sorun yaşamayacak sadece ateş o da çok normal güven bana dedi bende her zamanki gibi güvenerek yaptırdım😊