anneoldumkiben Zuhal1414 ben de takmak istemiyorum da işte tam o haftalar huzursuz uykuya direnme oluyor.
ecemm-6161 Zuhal1414 bazen yaptırıyorum genelde gündüz yaptırıyorum banyosunu oda kış olduğu için ev doğalgazlı ama yaz oldu mu daha cok terleyecek yani ondan
Adeviyee irva benim bebeğim de gece çok kalmaz ben hiç uyandırmadım bunu etkisi var mı acaba siz uyandırıyor muydunuz kırkı çıktıktan sonra falan
Zuhal1414 Adeviyee mama ile mi alakalı acaba ben sadece anne sütü veriyorum. Sanki mama yiyen bebekler dağa uzun uyuyor
irva Adeviyee Yok hayır hiç uyandırmadım.Acıkınca kendi uyandı hep.Etkisi de olabilir bilmiyorum ki.🥰
PudraKokusu Zuhal1414 valla bende artk takip etmiyorum bakmıyorum bile, esim bu yine ataktami diyor agladikca, sen bak bana sakin okuma dedim o bakiyor artik, 😀🤭
Zuhal1414 PudraKokusu aynen baktıkça o psikolojiye giriyor insan ben girmemek için bakmıyorum da takılmıyorum da zaten biz her zamanla uyumazdık
Sellinim Zuhal1414 ilk zamanlar -sütüm yetmiyorken- mama veriyordum ve uykusu harikaydı. Şimdi sütüm yetiyor diye sadece meme takılıyoruz ve haliyle beslenmemiz sıklaştı. Mamayla devam etseymişim gece boyu uyurdu herhalde bebeğim. 1.5 aylıkken bile 3-4 saat kesintisiz uyurdu geceleri. Şimdi 4.5 aylığız ve memeyle 2 saatte bir….
Adeviyee irva uyandırmanın ileri de alışkanlık olduğunu söylüyorlar bana beşinci gün muayeneye gittiğimde doktor gece 4 saat uyuyabilir sorun olmaz demişti ben de hiç uyandırmadım şimdi beş aylık olacak 11 12 saatlik gece uykusunda ben bir kere rüya öğünü yapıyorum kendi de bir ya da iki kere kalkıyor
Tuagc Zuhal1414 Merhaba, atak dönemi yasadik 45 dk da bir kalkiyorduk son 2 gundur ehh daha iyiyiz. Huzursuzluk, sinir gibi hareketler basladi bir de bi kac gündür. Umarim onlari da atlatiriz Allab hepimize sabr versin
lingolingo Zuhal1414 4+5 iz uzun zamandir gece hic uyanmiyor 🙈 en gec 01:00 de uyuyorz sabah da 9 -10-11 saattlerinde uyaniyor
Kzyannesi17 Zuhal1414 al bendende o kadar canım gece 2 saat olduyor hemen mama yemeye kalkıyor nasıl düzelecek bilmiyorum