anneoldumkiben Zuhal1414 ne zman uyuyor benimkini erken uyutamıyorum :( 5. Aya bir hafta var ama ne atakmış ya
Mervetly Bir kere kalkıyor bazen onu da kalkmıyor ben kaldırıyorum eger erken yatarsa 2 kere kalkıyor 8 de uyanıyor ama gündüz uykusu berbat hale geldi doğru düzgün uyumuyor hep bölük bölük
Adeviyee irva benim bebeğim de gece çok kalmaz ben hiç uyandırmadım bunu etkisi var mı acaba siz uyandırıyor muydunuz kırkı çıktıktan sonra falan
Masalll06 9 da uyuyor İlk 3 saat kalkmıyor sonra maalesef sürekli ayaktayız uykuya tam dalmıyor 6 dan sonrada hiç uyumuyor 😣 zaten gündüz uykumuz hiç yok 😔 bitik durumdayım artık
Kzyannesi17 Masalll06 bizde aynı canım saat 6 dedimi ayaktayız zaten bütün gece de sallattırıyor çok yoruldum
Zuhal1414 anneoldumkiben ben atak olayına takılmıyorum atak diye düşündükçe daha kötü oluyor çokta inanmıyorum açıkçası 10 da uyutuyorum ben
Busee04 Zuhal1414 o yine iyi benim 4 ay 1 haftalık sabaha doğru yarim saatte bi kalkıyo geceleri bazen 2 bazen 1 saatte. Delirmeme az kaldı 3.ayda ne güzel 3 saatte 1 kalkıyordu 😔
anneoldumkiben Zuhal1414 ben de takmak istemiyorum da işte tam o haftalar huzursuz uykuya direnme oluyor.
PudraKokusu Zuhal1414 valla bende artk takip etmiyorum bakmıyorum bile, esim bu yine ataktami diyor agladikca, sen bak bana sakin okuma dedim o bakiyor artik, 😀🤭