Kzyannesi17 Masalll06 bizde aynı canım saat 6 dedimi ayaktayız zaten bütün gece de sallattırıyor çok yoruldum
Masalll06 Kzyannesi17 bende çok yıprandım ve bizimki 3 ayına kadar nerede bıraksam uyurdu şimdi kucağımda uyuyor ne sırt kaldı ne bacak heryerim ağırıyor 😔
Yaman03 Benim oğlum da şuan 4 ay 9 günlük her akşam aynı saatte uyutmaya çalışıyorum 1 kez uyanıyor genelde sabahta en geç 8 de uyanıyor doktorumuz 2. Aydan snra artık uyandırmayın kendisi acıkınca uyanır demişti ozmanlar 3 kere falan uyanıyordu şimdi düzene girdi sanırım ama gündüz uykularımız çok kısa oluyo belkide oyzden ama çok şükür tabiki gece uykusuz kalmak çok zor 4. Ay atağı da en fenası bütün bebişler uyusun anneler de dinlesin🙏🏻😇❤️
Yaman03 Alyatrd yaklaşık 1 hafta kadar sürdü ama gece uykularımızı etkiledi biraz şuanda gündüzleri çok mızmız uykusunu tam olarak alamadığı için bide malum 4. Ay aşılarıda uyku gerilemesine sebep oluyo sabretmekten başka yapcak bişey yok maalesef canları sağolsun yeterki sağlıklı olsunlar tabiki stres oluyoruz ama tek değilim tüm anneler aynı şeyi yaşıyo diyip kendimi rahatlatıyorum☺️😇
bburcu Zuhal1414 ilk daldığında 3 saat uyuyor. Bir kere 4 saat uyumuştu bende nasıl uykumu almışsam sabaha kadar uyuyamadım sonra 😂😂 ilk ve son görüşüm oldu 4 saati. Şimdi 1,5-2 saatte bir uyanıyor
Sellinim Zuhal1414 ilk zamanlar -sütüm yetmiyorken- mama veriyordum ve uykusu harikaydı. Şimdi sütüm yetiyor diye sadece meme takılıyoruz ve haliyle beslenmemiz sıklaştı. Mamayla devam etseymişim gece boyu uyurdu herhalde bebeğim. 1.5 aylıkken bile 3-4 saat kesintisiz uyurdu geceleri. Şimdi 4.5 aylığız ve memeyle 2 saatte bir….
Zuhal1414 Sellinim bende öyle düşünüyorum hiç mama kullanmadım ama kullananları görünce öyle gibi geldi
Aysnr0507 Zuhal1414 atak dönemindeyiz uykuya direndiği için geceleri hiç uyumuyor. Sabah biraz uyuyor o kadar. Uykusuz yaşıyor resmen çocuk
Sellinim Alyatrd olsun, 6 aydan sonra ne de olsa ek gıda alacak ve o daha çok doyurur bebeğimi diye umut ediyorum kendimi rahatlatıyorum.
Sellinim Zuhal1414 mama tok tutuyor, uykusu güzel oluyor bebeğin. Gerçi biraz da bebeğin mizacı önemli sanırım. Mamayla beslenip Uyumayan bebek görmedim ama duydum.
Glsm55 Zuhal1414 iyi günler bu aylarda dış nedeni ile huysuzluklar olabilir.Karni tok eminsiniz,gazını alttan üstten çıkardınız,yoruldu,mis gibi uyuması gerek.Aksi takdirde ben atak diye bir şeye inanmıyorum
Gupsemmm Zuhal1414 benimki saata 9da yatıyor gece 3bir kalktı emdi yattı birde sabah 7 dê o kadar bazen 8kadar yatar
Ylcmelis Zuhal1414 ben 40ı çıktıktan sonra alıştırmştım kaldırmadm geceleri alışkanlık yapmasın diye gece 12de yatıyor sabah 6-7arası kalkıyor tekrar uyanmadan mama verip yatırıyorum 9en geç 10da kalkıyor