Zumra_ Yasemila gece kaçta yatırıyorsun benim kızım 6 aylık akşam 7 de bir uyur sonra 9.30en son 12.30 sabah demeyim artık 10 11 12 gibi uyanır erken uyutuyorsan ondan erken uyanıyordur gece geç uyutmayı dene birde
Yasemila Zumra_ 12.30 çok geç olmuyor mu. Benim 8de uyur bazen 9 sarkar 5 6 uyur. Hani geç yatırmayı da denedim sizin gibi mesela Yolbilen farketmiyor huyu öyle demek ki :)
Veveve Yasemila sabah saat 6 civarında kortizol hormonu salgılanıyor stres hormonudur stres hormonları kişiyi harekete geçirir fizyolojik olan 6-7 arasıdır çok araştırmanıza gerek yok uyku laboratuvarı sahibi 2 doktor arkadaşıma sordum ben de
heyipekto Yasemila bizimki de 9 da yatsa da 7 de kalkıyor 12 de yatsa da 🤷♀️Şaştım artık akışına bıraktım
Zumra_ Yasemila doğdu doğalı hep bu şekilde uyudu hiç 12 1 den aşağısı olmadı o zaman benimki uykuyu seviyor 😊
Hasev2707 Yasemila akşam 8 de uyuyorsa erken kalkıyor dur benim oğlumda öyle erken yattiginda geceleri saymazsak 7 de ayakta
Yasemila Veveve yok ben zaten hemşireyim dediğiniz kortizol hormonu böbrekten salgılanır ve saati yoktur gece boyu salgılanıyor uyku kalitesini etkiliyor melotonin az salgılanıyor o yüzden de huysuzluk oluyor. Umarım zamanla düzelir :)
Guzelkizimbenim Yasemila aaa ben valla benimkide 7 buçuk aylık ne yaptiysam degistiremedim bazen çok zorluyor anason bile denedim hıc etki bile etmedi ne olucak bilmem 🤷♀️😂
Sayka Benim kızım da 17aylık şuan ayağımda sallıyorum. 04:17 de 05:25 de hergün uyanıyor. Ayağımda sallıyorum başka türlü uyumuyor. Napcağımı bilmiyorum😒
Yasemila Sayka evet bende sallayarak uyutuyorum ama mesela gece ilk kalktığında mama yer yatar ama o sabah kalkışı geri uyumuyor
ertugrulbey19 16 aylık 3.aydan beri akşam 8 yatma düzeni var ama hala 6bucukta ayaktayız. Büyüğüdü için biraz geç yatırmaya çalışıyorum akşam 9da uyudu ama yine uyandık 6bucukta 🤦♀️
Yasemila ertugrulbey19 aynen benim de hep 8de uyudu bu zamana kadar kaydırsam en dazla 9 oluyor ama bişey farketmiyor zaten. Bari 8de yatsın da ben dinleniyim diyorum 😂 ama 6 da kalkınca insan kötü oluyor
Ask2 CaglaCeylin bir iki saat geri uykuya daldırması zor oluyo kesinlikle göz teması kurmayın uyumuş numarası yapın perde açmayın uğraşa uğraşa geri uyuyacaktır sonra alışacak cok zor ama böyle