Yasemila 1 yaşında düzeldi bizimki 🙋🏼♀️Hatta bi dönem 8 de uyanıyordu şok oluyordum. 7-9 ay arası sabah 5-7 arası uyanıyordu. Sürekli gün doğumu izliyorduk yaza denk gelmişti 😁 akşam da 8 de yatardı. Şimdi şu an 13,5 aylık 7 buçuk civarı ayakta. Zamanla geçti kendiliğinden. Kendimi çok yıprattım o zamanlar geri uyutmam lazım diye. Şimdi keşke o kadar okumasaydım , akışına bıraksaydım diyorum. Her şey kendiliğinden düzeliveriyor zamanı geldiğinde.