betard inanki benim bebeğim de çok huzursuz bi bebek kokuma alışmasından falan değil sürekli ayakta kucakta olmak istiyodu oturunca ağlıyodu nasıl anlıyosa , sağınca bebeğine kalmaz diye korkma hemen yerine yenisini koyuyo rabbim , ne kadar sık emzirip sağarsan o kadar üretiliyo o yüzden dedim sağmak çok önemli bu süreçte . Bi komşumun bi göğüs ucu sıkıntılıydı başlarda gelmiyodu mesela süt en başından beri sağdı , emzirmese bile . Artık ordan da süt geliyo bu da örneği