Aliemirinannesi Btlylmz merhaba canım bi ara iade etmeyi düşünüyordun avent süt sağma makinesi, makineni aldılar mı? Bende henüz alalı 1 ay oldu ve iade etmek istiyorum
Btlylmz Aliemirinannesi hayır iade etmedim 3 saatte bir sağım yapıyorum dolaba atıyorum ama iade almıyorlar ilk 7 günde alınıyormuş
Calisanbianne Btlylmz bende çalıştığım için sağıyorum. Sabah 6da uyanıp oğlumu emziriyorum sonrasında hastanedeyken 10-11 arası sağıyorum. 15-20 dakikalık sağımda toplamda 80-140 ml Arasında değişiyor. Sonrada 14-15 arası sağıyorum en az 100ml çıkıyor
Acemiiiii Muhteriz memnun musunuz? Ben normLde elektrikliyle sağıyorun ama yarım gn işe gidiyorum. Hemen pratik bi şekilde sağmak istiyorum işyerinde çünkü zaten süt izni kullandığım için bi de süt sağmak için uzun süre oyalanmak istemiyorum. Wee baby manuel alayım mı sizce?
Muhteriz Acemiiiii ben çok memnunum canım burada bazı anneler elektrikli pompaların çok yavaş olduğunu söylüyor ama ben wee pompada öyle bir yavaşlık hissetmiyorum
Aybk Btlylmz 7 dk da 90 cc civarı cıkıyor genelde, ama sonra yavaslıyor baya. Şimdi yeni mochi diye bir pompa aldım hiçbirsey yapmıyorsun gögsne takıyosn evde dolasıyosn o arada süt doluyor tavsiye ederim
Atlasgizem Aybk ya ben beceremedim sanırım 😕 sayfaya yazdım ama ilk günler göğüs alışana kadar çıkmYavikşr dedi
Atlasgizem Durdudilerrr nasıl kullanıyorsunuz bana bugğn geldi ama ya ben beceremedim ya da bilmiyorum 😕
Durdudilerrr Atlasgizem emzirirken takmanz lazm. Bn elrktrikliyle sagarken diğer memeye de mochi takiorm süt öyle gelio. Acaba orda mı hata yapiosnz
Aybk Atlasgizem neyi yapamadınız peki tam yani vakum oluyor mu cunku normalde emziyorsanız mutlaka gelme lazm
Acemiiiii Muhteriz ben de aldım. Gerçekten baya iyiymiş. Hatta bi sabah bi göğsümü emzirdim birini wee ile sağdım. Eve gelene kadar sağdığım göğsüm taş gibi oldu. Uyarıldı yani. Elektrikliyle öyle olmuyodu. Şimdi alışmaya çalışıyorum sabahları onunla sağmaya 😂 biraz yavaşım tabii daha