Btlylmz canım bende 13gün önce doğum yaptım ikizlerim oldu,şimdi küvezdeler,eve elektrikli mamajoo aldım ama hastanede kullandığım büyük tip evdekine göre daha hızlı ve daha çok süt sağdı,hastanedekini kiraladım bende,her 3 saatte bir 20şer dakka sağım yap dedi hemşire ve doktorlar ama keşke dinlemeseydim,3 saat olunca ağrı ve şişkinlikle uyanır oldum,mastit başlangıcı olmuşum,o yüzden kişiye göre sağım olmalı bence çünkü bana 3 saat çok fazla geldi ve 20şer dakka tam boşaltım için yetmedi,kendi kendime şartlandırma yaptım,şimdi ise süreyi kısalttım 2 saati geçirmiyorum ve masaj yaparak tam boşaltım yapıyorum süre uzuyor belki ama mastit geçene kadar ve bebeklerim eve gelene kadar bu şekilde devam edicem,hastane tipini iyi ki kiralamışım sende paranı iade olayını denedikten sonra istersen bi araştır..