BiberciMoms seriifee12 Kainat, kötülüklerden kaçınmak, saf temiz anlamına geliyor. Ayrınca Kur’an-ı Kerimde de geçiyor.
BiberciMoms seriifee12 Yeni yeni yaygınlaşmaya başlamış ☺️ Bende ilk kez duymuştum eşimin aklına geldi ☺️
BeyzaLivaLeyla seriifee12 benim kızımın adı Ayşe Liva 2. Kızım olursa Leyla Mina koymayı düşünüyorum Nil Meva da çok hoşuma gidiyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi seriifee12 Seneme Sinem olur, Selen olur, Selin olur. Selin çok zarif geliyor bak. ,🌸 Sezen..Sedef.. Helen.. Helin.. Beren de çok hoş olur 🌸 Ceren.. Ecren.. 🌸❤️