seriifee12 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi veremedim daha bi karar ama kesinleşince söylerim tabi canım ☺️☺️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi seriifee12 Olur. Benim kızımın adı da Ayla düşünürseniz isim çok hoş. Ama ben en çoook Senem Beren beğendim 😂❤️ Selin de güzel ama.. Karar verince yazın mutlaka merak ederim bende.
mevsimsmom seriifee12 benim kızımın adı Mevsim 🌸 hem kulağa hoş geliyor hem de nadir 💕 bence çok yakın isimler koymayın derim. Bir kızım daha olsa ya Ahenk koyarım ya da Nâme 🙂
seriifee12 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yazdıklarınızın içinden bende bereni daha çok beğendim bide babamıza diyelim bakalım o ne diyecek 😂😂
seriifee12 mevsimsmom aslında çok yakın isimler bende istemiyorum ama biraz da uyumlu mu olsa diyorum çok kararsızım ☺️☺️
Sena00 seriifee12 benim minnak kızımın ismide Zümra/ Amine koymak istiyodum çünkü çok seviyorum bu ismi ama Zümra nasip oldu 🥰