seriifee12 Bir kızım var adı Senem Naz şimdi ikinci kızım yolda ama biz bi isim bulamadık fikir vermek isteyen olursa çok sevinirim 🥰🥰
Cigdemsenol seriifee12 Allah bağışlasın. Oteli de saglikla gelsin dilerim 🤲 Kizimin adi Mavi. Bi kizim daha olsa Umay koymak isterdim 🤗
seriifee12 Cigdemsenol amin canım hepimizin yavrusunu 🤲🏻🥰 Umay benimde aklıma geldi ama hah işte bu diyemedim açıkçası ☺️
Mom83 seriifee12 Kızımın adı Almira❤️ Semin Lavin Ela Asu. Asu ismine aşığım keşke Asu koysaydım Ama Almirayıda çok beğeniyordum onu koydum🙃
seriifee12 Mom83 bende Ela ismini çok severim mesela ama ilkinden sonra çok kısa olur diye koyamıyorum ☺️☺️