Sedaates16 Damla59 doktorumuz zeytinyağin zararı olmaz faydası olur demişti bize ama yine de kendi doktorunuzla görüşün bı eğer gaz olsun istemiyorsanız sma comfort var o iyi oluyormus oğlumda gaz sorunu yoktu o yüzden onu kullanmadım ben
Damla59 Yagmursonrasitoprakkokusu ya kusma olur tabi bizimki de kusuyor önemli olan mamanin doyurmasi ve gaz yapmamasi
Damla59 Aise_35 ah çok geçmiş olsun şifa olmuş bebise sma’ya bak sen ☺☺ kullanacağım bende yaa inşallah faydali olur bize de
Uguremir PnrB sma comfort eczaneler.siparis üzerine getiriyorlar bende comfort kullaniyorum zor buluyoruz 😶😤
PnrB Uguremir çok saçma değilim ya optipro her yerde var comfort zor bulunuyor bende comfort a geçicem ciddi şekilde gaz yapıyor 🤦🏻♀️
Uguremir Damla59 sma comfort alın gaz vs bişey yaşamazsınız benim oğlum kolikti ve onunla rahatladım bir eczaneyle anlaşıp öyle siparişle getiriyoruz.zor bulunuyor
Bsrayby Bebeğim 3 aylık olcak nerdeyse ben doğduğundan beri mama veriyorum süt olmadığı için gaz problemi yaşamadım ama kakasını ıkınarak yapıyor ama anne sütü gibi degil doktor demişti mamalarda sindirim biraz zor oluyor ben memnunum kilo alımı da düzenli
Eemmyy Damla59 bebekle alakalı Bi durum bu galiba. Benim kuzenim oğluna bebelac gold kullanıyor maşallah tosun gibi bebek. Ona istinaden geçmeyi düşünüyorum bende
Nur0611 Damla59 ben ilk hipp almistim sevmedi kustu kabiz oldu benim bebegim zaten kaka yapamiyordu sogru duzdun hipp i bitirmeden sma optipro aldim hem cok severk yiyor hem kilosu cok iyi premature dogdugu halde hemde kaka sorunumuz kalmadi ben memnunum ama tabi her bebegin damak zevki farkli canim denemen lazim biz ne dersek diyelim ☺️
Damla59 Nur0611 tabii ki öyle maalesef deneye deneye bulcaz bakalım umarım hemen buluruz da helak olmayiz 😂
YasemiNYagmur1 Nur0611 anne sütüne en yakın diyorlar ama şeker oranı yüksek anne sütü de şekerli ama öyle şişirmiyor ki o yüzden mi öyle diyorlar bilemiyorum 🙄
Asyaninannesiii Elfgoncaaa1 evet kızım sadece mama içiyor diye doktor ek gıdaya 5. Ayda başlattı bende hiç esirgemeden bişeylerden yedirmeye başladım ve 2. Haftada mamayı kesti birden o gün bugündür ek Gıda kızım 8 ay 2 günlük
Smryna Damla59 uzun süre savaş verdik damla yüzünden bizde ama sonunda 4.atagi ile birlikte gaz bizi bitirdi.