Damla59 oğlum şimdi 6 buçuk aylık oldu. 4 aylıkken başladık sma mama vermeye. Kilo alımı da güzel oldu. Biz çok memnunuz mama kutusunu görsün çıldırttı sevinçten 😊 sma alacaksanız eğer 2 çeşidi var optipro ve comfort olarak. Optipro emen koşullar içinmiş, comfort hiç anne sütü almayan bebekler içinmiş. Ben özellikle nestleyi arayıp aradaki fark nedir, besin değerleri hangisinin daha iyi diye sormuştum.