Damla59 canım o bebekten bebeğe değişiyor çoğu kişi Aptamil Zor gaz çıkarıyor diyolarla ama bizde de tam aksine 3aylik oğlum sma kullanırken kolik sancılarıni çok ağır geçiriyordu aptamile geçtik gayet rahat çıkarmaya başladı ama gazını çıkarmasına rağmen karnı hep şiş gibi ses çıkarıyordu çocuk gastroenteroloji bölümüne götürdük inek sütü alerjisi olduğunu söyledi doktor Bebelac tıbbi mama yazdı bunun içinde de inek sütü varmış ama molekülleri parçalanmış o yüzden rahatsız etmiyor çok şükür şuan çok memnunuz en azından iki gündür uykusu düzene girdi birde gaz sancısı için anasonu evinden eksik etme benim en büyük kurtarıcım oldu hem rahatlatıci özelliği var hemde uykuya çok rahat dalmasini sağlıyor