Herkese teşekkür ederim fitil lavman hiç aklıma gelmemişti o çaresizlikle, uyudu şuan hiç dokunmuyorum çok yoruldu çünkü ağlamaktan, ne yaptıysak olmsdı mssaj ayakta gezdirme hamak gibi yapıp battaniyeyle sallama 😢 çıkmadı gazı, kakası. Ellerim kırılaydı da vermeseydim gaz damlasını. Doktora gidin diye sitem eden olmuş sab simlex kullandığımızda acillik olduk ve doktor ilaç içmiş bebek birşey yapamam diyip göndermişti