theAna Aydenizerdogmus oğluma üç damla verdi doktor damlalar işe yaramadı aksine daha çok ağladı. Ben de bıraktım kimyon çayı içtim. Kimyon çayı hem süt yapıyor hem de gazına iyi geliyordu denemenizi tavsiye ederim. Her çocukta fayda etmiyor o damlalar maalesef. Umarım tekrar yaşamazsınız siz de bu durumu. 😇
Karakayasveet05 Aydenizerdogmus bence hiç kullanma.benim.bebegim kolikti kendimde kimyon rezene çayı içiyordum bebegede iciriyordm
Tugcealp Aydenizerdogmus bence hemen acile götürün farklı bir sıkıntısı olabilir eğer gaz sorunu ise sonda yapıyorlar acıtmıyor korkmayin rahatlar hemen bebek ama özele gidin devlet acili yapmıyor
tuba27 Aydenizerdogmus siz nerden bilecektiniz ki,Allah korusun o eller size lazım🌸 ben 4sy bitinceye kadar sab simplex kullandım çok faydasını gördüm demek bünyeden bünyeye değişiyor,çok geçmiş olsun Allah bi daha yaşatmasın