Mihra07 merhaba canım, benim de oğlumda var, doğduğu gün tespit edildi ve 15 günlükken pavlik bandaj takıldı, şu an hala takıyoruz. 1 nisanda kontrolümüz var. Çok korktum çok ağladım nasıl endişelendim anlatamam. Ama süreç içinde alışıyor insan. Size tavsiyem asla gecikmeyin ve iyi bir çocuk ortppedisi bulun. Hafife alınacak bir konu değil. Erken tedavi ile başarı oranı çok yüksek. Rabbim şifasını tez versin