Mihra07 öncelikle çok geçmiş olsun. Postu görünce hemen girmek istedim. Bir zamanlar bende böyle bilgi almaya çalışıyordum. Bende kızımda Tübingen kullandım üç ay çok şükür geçti. Kullanım zamanı zor oluyor ama sonucunu düşün. Doktorunu dinle derim. İnşallah bir an önce sizin de geçer.