Muhasebeciana Mihra07 Cok tesekkur ederik canim Allah razi olsun benm kizim ozaman 3 ayina yaklasmak uzereydi 2.5 aylik falandi ama inan ölcumlerini hatirlamiyorum kağidi bulursam bakip yazarim canim
Mihra07 Muhasebeciana inşallah benim kızımda bir ay sonra düzelir.. nisan 15 kontrolümüz var bakalım güzel haberler alırız bizde inşallah ..
Muhasebeciana Mihra07 insallah canim benim Rabbim evlatlarimizi her daim korusun saglik sihhat versin insallah
Melis84 Tgb1gl merhaba uzun zaman olmuş ama buralardaysanız bilgi almak istedim 3 buçuk aylığız bize de bugün tübigen ortez verildi , sizin değerler nasıldı ne kadar süre devam ettiniz acaba
Tgb1gl Melis84 sağ zamanla 61 e çıktı ama sol 57 de kaldı. 4 ay kullandık. Zor bi süreç rabbim şifa versin inşallah