Durum2021 merhaba canım 🌺 benim kızımda öyle dediler 3 aylıkken, kalfası küçük bingildak kapanmak üzere diye. O yüzden nörolojiye götürdüm. Bas cevr. Normal dedi bi sıkıntı yok dedi zaten bingildak kapanması lazım dedi. Canim endişe etme bingildak kapansa bilr baş çevresi büyüyorsa bi sıkıntı olmaz Allahın izniyle. Hatta bingildagi kapali doğan bebekler bile varmış. Şuan 7 aylik 6 aylik aşısına gittiğimde daha kapanmamış aynı duruyordu. Ebemiz dediki aylarca öylede kalabilir hiç endişe etme öyle takibini yaptığım çok çocuk var dedi.