@SinemB Benim kızımın da bıngıldağı erken kapandı, mama aldığı için d vitamini mama da yoğun oluyor keselim dedi hafta da 3 e falan düşürmüştük, o da erken kapanmayı teşvik ediyormuş. Fakat ben beynimi yedim ya büyümezse ya olmaz sa ya beyni sıkışırsa diye ama çok şükür olmadı öyle bi durum ama doktorun dediği gibi çok küçük olmadığı için sıkıntı olmaz min 8. Ayda kapanma beklenebiliyor demişti. Korkma