annediyebiri şuan büyüyor 45,5 ben çok ağladım hastaneden çıkınca da annem kayınvalidem falan sağ olsun içimi rahatlatti biraz yoktur biseyi inşallah üzülmeyin diye hareketlerinde yeme icmesinde falan bir sıkıntı yok şükür kapandığı için doktor bir şey varsa onlemimizj alalım dedi bizim gözümZ alıştı galiba bana tuhaf gelmiyor da arkası yuvarlak değil kafanın biraz uzun gibi bir yeri de düz gibi hatta aile hekimliği bana çocuğu nasıl yatırdın diye kızdı bir gün kendi. Doktorumuz yatma ile ilgisi yok o yaradılış dedi inşallah kemiklerde de bir şey çıkmaz birbirine yapışmaması gerekiyormuş