Erdemim yani ben olsam huysuz demeyelim de huzursuz diyelim derdim doktora, daha 2 aylık bebeğin bir şeyi huy edinmeyeciğini bilmiyorsa güvenme derim öyle saçmalık mı olur mutlaka vardır bir sıkıntısı huzursuz ediyordur beneğinizi, bebekler huysuzluk sinirlilik ya da işte bunun gibi soyut şeyleri bilinçli yapmazlar aklınızda bulunsun, kendini güncellemeyen bir doktor demekki