Erdemim Benim oğlum da doğduğu günden beri huysuz , acayip hareketli ve her şeyden çok çabuk sıkılıyor , gaz problemi de olmadı hiç çatır çatır çıkarttı hep ,🤣 Geçen gün üstad bir doktora götürdük anlayamadığımız bir derdi mi var diye , doktor direkt Zor Bey bu , bir sıkıntısı yok ,fazla ilgi istiyor ,çok zeki dedi.🤷♀️ Benimki 4 ay 12 günlük .6.ayı bekliyorum belki bir umut düzelir diye . 🙈🤣