Erdemim eskiye göre daha iyi ama yine de zorluyor sürekli kucakta tutmakta zorlanıyorum ki bir süre sonra onda da ağlıyor.
Oyalamak için ne yapacağımı şaşırıyorum,altını değiştirdikten sonra bir süre battaniyede oyalanıyoruz üstünü giydirmiyor hemen bi 5 dk oyalanıyor sonra ağlıyor,kucakta geziyoruz bi 5-10 dk sonra ağlıyor,oyun halısına koyuturim maksimum 5 dk duruyor sonra ağlıyor 🙄 yatırınca direkt ağlıyor,ana kucağımiz var daha koymaya teşebbüs ederken ağlıyor 😒 banyo esnasında susuyor ama giydirirken sırtımdan terler akıyor susturamıyoruz.
Biraz dah büyürse etrafa ilgisi artarsa rahat ederim diye umut ediyorum