BalAnne1 Evet kendiliğinden. Bir gece bir baktım gece 4 e kadar deliksiz uyumuş. Ben de çok şaşırdım. Ama yine de bazen yine 12 1 gibi uyanıyor dediğim gibi. O zaman pişpişliyorum dalıyor yine. Ben de alışkanlık gereği uyandığını o zaman anlamıştım. Siz de arada emzirmeyip pişpişlemeyi deneyin belki sizinki de öyledir 😊