BalAnne1 yaklasık aynı saatlerde kalkıyorsa ve uyuduktan hep aynı süre sonra kalkıyorsa alışkanlıktandır. 8 kez emmeye kalkardı oğlum doktorun basının etini yedim acıkıyor olabilir mi diye ancak hep aynı cevap alışkanlık yapmış, 1 kez emzir. Rüya öğününü araştırmanızı tavsiye ederim. O uyanmadan 8 aylık olana kadar 2 kez daha sonra ise 1 kez emzirirdim.