BalAnne1 emziriyorum üstelik benim ki 7,5 aylık. Ama doğru mu değil tabiki. Çünkü bu aylarda en fazla bir hadi bilemedn iki kere kalkıp emmesi gerekiyor. Gece düzenini oluşturmaya başladığımda dişleri çıkmaya başladı herşey alt üst oldu. Ağlamasına kıyamadığımdan emzirmeye devam ediyorum.