ceyda0101 ates olmadi sukur kuzum ama ben calpol verdim asidan 1 saat sonra. Kimisi atesi yoksa verme diyor ama agrisi olabilirdi 2 ayagindan 1 kolundan vuruluyor kendimi dusundum ben asi vurulunca 3 gun kolumu tutuyorum bu yuzden ağrısı olmasin diye verdim ikinci gunde sabaha aksam 1 cay kasigi calpol verdim sukur bir sorun olmadi. Gerek olmadikcada ustunu degistirmedim ki kolu bacagi acimasin