Meyrannesi Oğluşum aşısını oldu 😥🥲 Sizin ki oldu mu ? Bir sol koldan verem aşısı, sağ-sol bacaktan vurdular bir de onlar da karma aşılarmış tetanoz-difteri-boğmaca-zatürre. Biraz ağladı orda sonra sakinleşti şimdi uyuyor inşallah ateşlenmez kontrol ediyorum sürekli 🤲🏻