Meyrannesi ceyda0101 bizim sukrolsun atesimiz cikmadi cuma gunu verem asisinda nasil olur bilmiyorum ama
ceyda0101 Meyrannesi Biz dün üç aşıyı da aynı anda olduk çok şükür 37.3’ten fazla çıkmadı ateşimiz bugün de gayet iyiyiz 🤲🏻🙏🏻
emine2779 ceyda0101 Ateş olmadı pedifen verdim hemen olmasın diye ama 3 gün boyunca huzursuz ve ağlıyordu. Pedifen veriyordum. Hemşire öyle demişti.