Biscolataerkegim Prensannesi0112 Sağlıkla gelsin miss kokulu rabbim kavustursun birbirinize inşallah 🙏🏻♥️
Yarim_Kilo_Kiyma Prensannesi0112 Hafta olarak çok erken. Bize de kiz dediler %99 ama sonrasında bir türlü netleşmedş ve 19.haftada erkek olduğu belli oldu
Prensannesi0112 Yarim_Kilo_Kiyma hayırlısı olsun inşallah cumartesi günü özele gitmiştim kız demişti bugün devlete gittim oda kız dedi 2 hafta sonra net belli olur dedi iki doktorda aynı tahminde bulununca şaşırdım kaldım🤣🤣
GoGirl Prensannesi0112 11 haftalilken kiz gbi dedi ama biz israr ettik fikir icin.14 aylikken erkek olduğunu ogrendik
Prensannesi0112 GoGirl sağlıkla gelsinler inşallah özelde kız demişlerdi bugün devlete gittim oda kız gibi görünüyo 2 hafta sonra net belli olur dedi inşallah değişmez 😂
Milamoms Prensannesi0112 iki arkadaşımda oldu birine önce erkek dendi kız oldu digerine de kız dedi erkek oldu 😆
Nisarabia27 Prensannesi0112 11 haftalıktı tam kıza benziyor bence kesin kız dedi ben hiç yanılmadım dedi doktorum yanılmadı da ikisinede kız dedi kız oldular 😁🤲🏻
Prensannesi0112 Nisarabia27 ya ne güzel bende Cumartesi özele gittim %51 kız dedi bugün devlete gittim oda kız dedi 2 hafta sonra kesin belli olur dedi iki doktorda yanılmış olamaz sanırım🤣🤣🤣🤣
Gulsen4224 Prensannesi0112 tarayıcına hızlı resim yaz cnm resmî yükle üzerine basılı tut kopyala buraya yapıştır
Gulsen4224 Prensannesi0112 kız uzaktan belli değil bide yakın olsaydı net olsaydı tahmin ederdim de 🙈🤭🤭