Gupsemmm Prensannesi0112 13 haftada kız dediler 14 haftada erkek dediler benım iki kızım vardı önceliğümiz sağlık lı olması tabı ama erkek olunca şaşırdık sevindik şimdi 3 aylık bebeğm
Prensannesi0112 Gupsemmm maşallah ya bende iki doktor da kız diyince çok sevindim ama korkmuyo da değilim değişecek diye benimde bi oğlum var kızım olsun istiyorum allahım izniyle 🤲🏻🌺
Mom727272 Prensannesi0112 ablamin oldu, erkek dedi hatta cikiklik var pipisi dedi sonra detaylıda kiz çıktı, kız doğdu.
Prensannesi0112 Mom727272 hayırlısı olsun bakalım iki ayrı doktora gittim ikiside kız dedi ilerleyen zamanlarda ne olacak acaba 😊
PembePelikan Prensannesi0112 12 haftalık kıza benzettim dedi 16 haftalık net olarak erkek dedi. Bence cinsiyeti öğrenmek için daha erken 🌸
Prensannesi0112 PembePelikan evet erken ama insan dayanamıyo işte bide ikinci bebeğim daha çok heyecanlandım 😂
Prensannesi0112 Koalina ay şu yorumları gördükçe kalpten gidicem valla zaman geçse de biran önce kesin olarak öğrensem😂😂 iki ayrı doktora gittim ikisi de kız dedi hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻
Koalina Prensannesi0112 iki farklı doktorda kız dediyse kızdır hayırlı olsun inşallah sağlıcakla kucağınıza alın🌸
Candy1907 Prensannesi0112 genelde erkekte pek değişiklik olmuyor ama kızda oluyor ☺️ benim ikizlerimden birini 11+3te erkeğe benzetti, öyle de gitti. Diğerini 14+5te kıza benziyor demişti, 18+5te onun da erkek olduğunu öğrendik 😊
Prensannesi0112 Candy1907 bende oğlumda 14 haftalıkken erkek dediler öylede oldu ama bu nasıl olacak bilmiyorum iki ayrı doktorda kız dedi ama inşallah değişmez🤣🤣