Annekeki aradan zaman geçmiş şimdi gördüm bu başlığı kesinlikle tartışma yaratmak istemiyorum sadece bir dip not paylaşmak isterim bilgi paylaşımı demişsin ya kendimize Migros kullanıyoruz kızıma elim gitmiyor diye Migrosun sütünü Torku üretiyor siz Migros sütü alırken ambalaja para vermiyorsunuz o yüzden daha uygun ama Torku yada pınar yada sütaş gibi bilindik markaları alırken ambalaja para veriyorsunuz oyüzden fiyatı biraz daha pahalı yoksa Migros sütünde içeriği aynı ama BİM’in normal dost sütünü değilde devam sütünü sormuş oda pınarın devam sütüyle aynı aslında devam sütleri mamaların sıvı versiyonları gibi birşey tadı da aynı mama gibi zaten bizim doktorumuz da bunları söylemişti ben hiç mama vermedim ama arada devam sütü alıyordu dedesi içiriyordum büyüyünce tabi 1,5 yaşından sonra falan sizi anladım ben aslında sadece üslup biraz yanlış olmuş sizde haklısınız