merviissss merhaba, içeriği nasıldır bilmiyorum ama 1 yaşından süt vermeye başlayabilirsiniz. Ben ilk önce muhallebi şeklinde vererek denedim, ishal yaptı, daha sonraki muhallebilerde muz kullandım, sorun yaşamadık.
Anne sütü alıyor mu bebeğiniz bilmiyorum ama 2 yaşına kadar anne sütü, emmiyorsa formül mama verilmesi öneriliyor. Süt içerikleri formül mamalara göre çok zayıf kalıyor demişti doktorumuz. Hatta 1 bardak süt yerine 1 parça peynir yese çocuk için daha iyi bir kalsiyum kaynağı olduğunu ekledi. Süt konusunu biraz araştırmanızı öneririm, birçok farklı uzman görüşü var yararları konusunda. Sonra kendiniz karar verirsiniz 💙🙏🏻