Eda-Ece Tamamen konu dışı olacak ama Nutella örneğiniz dikkatimi çekti. Dün içeriğini inceledim de koruyucu, renklendirici, trans yağ yok, diyor. Gayet de makul şeyler var içinde. Bunu görüp güvenmeli miyiz, yoksa kandırılıyor muyuz? Nefret ettim artık her şeyden. Satın alıp tüketmek zorunda kaldığımız her şey için şüpheye düşmekten bıktım. 🤦🏻♀️