Mom4775 Şöyle anlatayım; Yaşından önce lazımlık edindim. İletişimindeydik. Daha sonra üzerine pek düşmedim lazımlık oyuncak oldu elinde, büyüsün dedim. 15 aylık gece beslenmesini kestim. Altı kuru kalkmaya başladı. Bu en büyük etkendi benim için. Tuvalete giderken hep yanımdaydı. Alt değiştirirkende çiş yapmışsın,kaka yapmışsın demeye başladım. Büyüyorsun,tuvalete yapabilirsin gini heep konuştum. Burası tuvalet,çişimizi buraya yapıyoruz dedim. Neyse, adaptör aldık bir tane. Onu klozate koyduk çiş dedik oturttum hiç bir şey yapmadan kalktı falan hala bezli bu arada. Sadece iletişim devam etsin istedim. Sonra kaka zamanını biliyordum. Belli ediyordu. Yapmadan oturttum. Tuvalete yaptı,baybay yaptık. Alkışladık. Sifona bastık en sevdiği şey bu oldu. Taburesine çıkıp,ellerini sabunlamayı da inanılmaz sevdi. Ona ait olduğunu anlayınca. Sonra gün içinde 1-2 bezliyken geldi oturttum kalkmak istedi kalktı. Zorlamadım. Havalar soğudu bir ara kar yağdı kestim. Sonra devam ettik derken bezi attık. İlk günler kaçırdı 15-20 dakika da bir tuvalete gittik dakika tutuyordum çiş yaptı. Öyle her yer çiş olmuyordu. Biraz yere genelde hep üstünçiş oluyordu. Belden aşağısını yıkıyordum. Anlatıyordum. Bez yok artık, çişimizi tuvalete yapıcaz falan konuşa konuşa.. alıştırma kilodu giydirmedim. Normal kilot.giydirdim ve üzerini ıslatmasına,bundan rahatsız olmasını istiyordum. Şimdi 1 saat tutuyor neredeyse. Ben götürüyorum,arada bugun söyledi. Yani zorlamadım. Ağlatmadım. Oturttum mesela yapmadı kalkmak istedi kalktık5-10 dk sonra yeniden denedik. ☺️ Yaz gelmeden halletmek istedim. Bence öğrendi. Söylediği zaman hallolacakvtamamen bazen kaçırıyor. Ama ilk günde 4-5 kere oldu mesela 7-8-10 kez olmadı hiç takipteydim ve bütün ilgim alakam ondaydı. ☺️ Şimdi 1 kere kaçırıyor. Ondada ben yetişemedim 😅