Kızlar bir akıl verin bana. Yazı beklemeyi düşünüyordum ama beklemesem mi acaba 22 aylık kızım ilişkiyi kurdu yani ben kalkınca mesela baybay çişş diyor. Kapağı kapalı şekilde klozete oturup baybay güle güle diyor. Çizgi film karakterlerini anlattım ona tuvalete yapıyor diye. Tek tek soruyor söylüyorum o da tuvalete yapıyor diye. Aen nereye yapıyosun diyorum beze diyor. Altını açtırmak istemiyor hiç. Hep olaylı🙈 O yüzden acaba beklemesem mi yazı vallahi kaldım iki arada bir derede lütfen akıl verin erkenden veren var mı bu eğitimi? Pişmanlık olarak geri dönmesin sonra🤦🏽♀️