Bizim de bırakalı 2 ay oldu.ben de gece gündüz bağlamadım hiç ilk günden beri.çok fazla da sormadım çişin var mı diye.Aslında bir yazı okumuştum;yazın sıvı tüketimi ve dışarıda geçirilen zaman daha çok olduğu için(yaz meyvelerinin bile daha sulu olduğundan)çocuk hazırsa kışın bırakılmasının daha rahat olacağını yazıyordu.