Zeynepekr Busra643 Bize ilk yoğurt dedi doktorumuz üç gün kuralı ile sonra sebze ,meyvelere sonraki başlayacağız
Gunsss Busra643 bizde de öyle eller ağızda 2 gündür de saldırıyor resmen herşeye çok mutsuz huzursuz 😔
Utopikogretmen Gunsss bizde 1 ekim doğumluyuz🥳🥳 çok şükür güzel gidiyor herşey tabi diş huysuzlugumuz var salyamız bolca var ama buna şükür. Haftaya tadımlara başlayacağız 🌺
Gunsss Utopikogretmen biz tadıma başladık yoğurt patates ve havuç tattık. Diş çok sıkıntıya sokuyor bizi☹️ Kehribar kolye denemeyi düşünüyorum
Keremcanannesi AsenAlmila emdiginden degilki 5 er dk emiyo meme hep acik kalsin istiyo keyfine göre takilmak istiyo
gokkusunannesi Gunsss işe yarıyor ben aldım çok iyi geldi tavsiye ederim ama orijinal olmasına dikkat edin
Utopikogretmen Gunsss doktorumuz önermedi kehribar kolyeyi kanıtlanmış bir yararı yok aksine tehlikeli boğulma,koparıp yutma riski var gerek yok buna dedi yoksa bende çok denemek istedim belki rahatlar bebişim diye. Umarım sizde ise yarar 🙏🏻🙏🏻
turunculuanne Busra643 benim minikkuşum tüüm gün anneciğiyle oynamak istiyor, 1 saniye dursam mızmızlanıyor, babasında uzun süreli kalmıyor beni istiyor hemen, dedeyi falan görünce ağlıyor , şimdilik durum bu 😄☺️
eceunverkanra ilosasell Evet mutlu haftalara gore bitmis:) beceriler donemine giris yapilmis gozukuyor. Sanirim artik yavas yavas dis huysuzlugu basladi eller surekli agizda cunku disleri kasiniyor diye dusunuyorum ben :)
-VeRa- Zeynepekr ya başlanabiliyor muymuş bu aralar? Bizimkiyle meme reddi yaşıyoruz tadımlara başlarsak hepten bırakır mı acaba?
ilahiyatci_Mom Busra643 16 ekim doğumluyuz bizde bol salyalı ellerini yiyecek kadar diş kaşıntısı yaşayam bi bebişim var onun dısında atak hftamız bitmesine ragmen meme reddi yasıyoruz üç gündür tam o u da asmıstık ama geri geldi
Baltenekem ilahiyatci_Mom gözlerim 16 ekimi arıyodu ki buldum 😄 benim oğlum da 16 ekim doğumlu bolca salyalı ve elleri ağzından hiç çıkmıyo yanlışlıkla çıkarsa da ağzına sokucak başka bişey buluyo 😄😄
AysMom Zeynepekr bizde 26 ekim❤️ Bende doktora soracagim tadim icin ama yinede 6. Ay dolmasi taraftariyim. Bilemiyorum kafalar karisik😀
Zeynepekr AysMom Sağlıkla büyüsün yavrularımız ❤️Cidden kafalar karışık bebeğimi gözlemliyorum onun tepkilerine göre ilerlemek istiyorum ama artık çocuk büyütmek kurallar bağlı gibi şu zamanı beklemelisiniz bu zamanı beklemelisiniz şu olursa bu olacak vs vs bir sürü şey .Ben bebeğim özelinde onun gelişimi ve isteklerine göre onu destekleyeceğim 🙏🌟
Merve234555 Ef24 benim oglusum da 8 ekim dogumlu bol salyali isirmaya calismalar fln dewam ediyoruz ins cok surmeden cksn dislermz ozaman😊😊
Busra643 gokkusunannesi nerden aldınız internettense sayfa ismi verir misin her yere güvenemiyorum bende bakıyorum