Busra643 gokkusunannesi nerden aldınız internettense sayfa ismi verir misin her yere güvenemiyorum bende bakıyorum
Y0696 Gunsss bende aldım yeni taktım kehribar hepsiburadadan chavin marka önemli olan sertifika olup olmaması ona dikkat edin
Kamileyldrmm Busra643 13 ekim🌸 napalıım hergün yeni şeyler öğreniyoruz kızımla🤩 siz neler yapıyorsunuz🙏🏻
Utopikogretmen Gunsss doktorumuz önermedi kehribar kolyeyi kanıtlanmış bir yararı yok aksine tehlikeli boğulma,koparıp yutma riski var gerek yok buna dedi yoksa bende çok denemek istedim belki rahatlar bebişim diye. Umarım sizde ise yarar 🙏🏻🙏🏻
Nbg_26 Busra643 10 Ekim doğumlu kızım ♥️ Uykuya alerjisi var resmen!!! Özellikle de Gündüz uyutmak imkansız gibi… meme reddi yaşadık, aştık. Bol bol emziriyorum ama bu ay doktor tavsiyesiyle mamaya da başlayacağız. Meme+mama gidecek ek gıdaya kadar.
Busra643 Nbg_26 Nbg_26 uykusuzluk çok zor ya hem bebek huysuzlanıyor hem biz yoruluyoruz . Neden mama verdi ki
Nbg_26 Busra643 kızım erken doğdu, 2500g doğdu. Kilo alımı az olunca bu ay, bir de uykusu böyle olunca aç kalıyor mu anlamak için meme+mama deneyelim dedi 😢
Busra643 Y0696 gündüzleri çok düzensiz çok kısa kısa uyuyor gece için 10 10 buçuk civarı yatıyoruz gece saatte 1 veya 2 saatte bi emişiyoruz 🥰 sabah 7 buçuk 8 arası uyanıyor tamamen ☺️
Y0696 Busra643 12 ekim doğumluyuz atak haftası ile beraber uykusuz günlerimiz başladı atak bitti ama bizi bırakmadı uykusuzluğa devam
eceunverkanra ilosasell Evet mutlu haftalara gore bitmis:) beceriler donemine giris yapilmis gozukuyor. Sanirim artik yavas yavas dis huysuzlugu basladi eller surekli agizda cunku disleri kasiniyor diye dusunuyorum ben :)
Y0696 Busra643 bazen buradakileri okuyunca kendimi yalnız sanıyordum ama değilmişim atakla beraber saatte bir kalkmaya başladık bizde atak bitti ama hala devam ediyoruz 😂
Baltenekem ilahiyatci_Mom gözlerim 16 ekimi arıyodu ki buldum 😄 benim oğlum da 16 ekim doğumlu bolca salyalı ve elleri ağzından hiç çıkmıyo yanlışlıkla çıkarsa da ağzına sokucak başka bişey buluyo 😄😄
ilahiyatci_Mom Baltenekem yaa ne güzel aynı gün doğmuslar 😊meme reddi var mı peki sizin canım atak haftasından sonra iyi olmustuk tekrr başladı onun dısında salyamız feci 😊